Ordine de zi:
- Presentarea situatiei existente la nivelul judetului si concluziile aferente.
2. Aprobarea infiintarii Clubului in urma prezentarii procesului verbal solicitat.
3. Prezentarea ofertelor solicitate, discutarea lor, aprobarea si implementarea acestora.
4. Stabilirea cotizatiei anuale finale pentru 2023 – curse maturi.
5. Propuneri de votat de toti membrii prin vot on-line- masini pentru 2024 si mai departe- felul concursurilor.
6. Stabilirea datei pana la care trebuie achitata integral cotizatia stabilita
7. Diverse
S-au stabilit urmatoarele:
- S-a prezentat situatia la nivelul judetului respectiv numarul actual al membrilor si se va incerca luarea unor masuri de imbunatatire.
- S-a aprobat infiintarea celui de-al doilea club in Sanmartin, locul de imbarcare s-a stabilit in Sanmartin, str. Petru Maior, nr.2, Bihor.
- Pentru departamentul contabil nu s-a primit nici o oferta scrisa si din acest motiv subiectul este inca in discutie.
- Din partea filialei a fost trimisa o comisie formata din Blaga Sorin, Lazar Calin si Fildan Vlad pentru a negocia cu transportatorul nostru Preluca Paul costul per km pentru seznul 2023. S-a obtinut pretul de 0.96 euro/km la masina de 90 de boxe (masina mare) si 0.66 euro/km la masina de 3.5 tone.
Taxa de zbor pentru anul 2023 va fi de 1600 lei, termenul pana la care aceasta taxa va fi achitata este de 1.04.2023. Aceasta taxa este valabila doar daca suntem minim 160 de columbofili inscrisi iar preturile negociate cu transportatorul pot fi renegociate in coditiile in care apar schimbari de preturi la combustibili-salarii sau alte cheltuieli care pot influenta transportul.
Colegii care nu platesc taxa pana la aceasta data, vor avea de achitat 200 de lei penalizare.
Se va supune la vot modul in care se doreste sa zburam puii la toamna:
- Avem 6 etape, din care 5 fara cipuri si un derby concurs la Paprika;
- 8 etape de concurs, toate cu cipuri.
Rezultatul a fost de 40 voturi de pentru prima varianta si 18 pentru varianta a2-a. Deci conform voturilor vom avea 6 etape pentru pui dintre care 5 antrenamente si un concurs.
Se va face posibila verificarea si localizarea GPS a pozitiei masinilor, se va crea un user si parola de guest astfel incat fiecare sa poata verifica si vedea locatia exacta, de acest lucru urmand sa fie responsabil Paul Preluca, transportatorul nostru.
Pe parcursul sezonului si in special la finalul sezonului 2023 se va desemna o persoana de la fiecare club care va merge la Flaviu Vancea sa vada si sa verifice impreuna toate platile si cheltuielile avute in sezon.
Clubul Salonta a propus montarea camerelor in masini, care sa inregistreze tot ce se intampla pe holul masinii si si-au asumat montarea acestora pe cheltuiala proprie dar si verificarea informatiilor inregistrate si stocate.
Fiecare club va avea cate o persoana sa descarce boxele din masina inaintea imbarcarii, in conditiile in care nu va fi nici o persoana sa faca acest lucru si trebuie sa fie descarcate de catre soferi, clubul ii va achita acestuia la imbarcarea porumbeilor pentru cursa respectiva 100 de lei.
S-a decis ca pentru a face economie fiecare club se va gestiona cu schimbatul cartoanelor si fiecare club urmeaza sa isi achizitioneze cartonul pentru sezon.
Pretul pentru cursele de maraton per km va fi acelasi cu preturile practicate de alti transportatori cu acelasi tip de masini la cursele de maraton ale provinciei, deci se va renegocia pretul la acel moment.
Marius Tunduc a propus, ca in anii viitori sa transportam porumbeii cu masini ca si cele pe care le are asociatia Salaj (de exemplu cele cu boxe fixe si cu porti si fara jaluzele) care ar permite sa avem costuri putin mai mici, insa nimeni din comitet nu a agreat aceasta propunere, toti colegii considerand ca transportul trebuie facut cu masini Geraldy cu jaluzele.
S-a decis solicitarea dreptului de organizare pentru cursele de maraton extrem urmand ca daca acesta va fi primit de la uniune, coordonatori ai celor trei curse de maraton extrem sa fie urmatorii:
Marius Tunduc, Vladut Fildan, Bogdan Oros, Bondar Andrei.
In masura in care filiala va realiza profit in urma acestei organizari, profitul acesta va fi folosit in anul 2024 in cadrul cluburilor din care provin coordonatori si pentru sustinerea membrilor cluburilor respective.
Cu stima,
Presedinte: Marius Tunduc